
Som resepsjonist sørgjer du for at gjestar får eit hyggeleg opphald ved å gi informasjon og yte god service.
Som resepsjonist tek du imot gjestar ved bedrifta, og er bedrifta sitt ansikt utad. I jobben møter du kundar med ulike behov, ulik kulturell bakgrunn og nasjonalitet. Du skal som resepsjonist ha gode kunnskapar om bedrifta sine fasilitetar, kunnskap om attraksjonar, nærmiljø og transporttilbod.
Arbeidsoppgåver kan til dømes være;
Som resepsjonist kan du jobbe ved hotell, konferansesenter eller andre stadar der ein har behov for ein resepsjonist for å ta imot gjestar eller andre besøkande. Dette kan være både private og offentlege bedrifter.
Som resepsjonist er du bedrifta sitt ansikt utad. Det er derfor viktig at du er hjelpsam og hyggeleg i møte med gjestane. Det er viktig å være serviceinnstilt, samt å ha gode språkkunnskapar, norsk og engelsk, både munnlege og skrifteleg. Mange arbeidsplassar krev også gode digitale ferdigheiter. Evne til samarbeid med andre, både kollegaer og andre samarbeidspartnerar er ein viktig personleg eigenskap.
Vil du vite meir?